-

Psyk?

Jag vet att jag brukar drömma konstiga drömmar, men dom börjar bli värre. Häromnatten drömde jag ju att pappa skulle döda mig och denna natts dröm gick väl ungefär i samma veva.

Drömmen utspelade sig på ljunkan som skulle typ föreställa ett hotell / flygplats. O då kom de tre st som skulle kapa hela hotellet/flygplatsen och jag hamna i ett taskigt läge och blev tagen som gisslan. Efter ett tag fick jag tag i hans pistol och då blev de kaos eftersom alla ville hjälpa till och få död på dom 3 gärningsmännen. I all panik kommer en kille fram skit snabbt emot mig så jag trodde de va en av terroristerna och sköt personen som visade sig vara alex kompis. Men jag sköt två av terroristerna iaf. Efter de insåg jag att jag skjutit en person som bara försökte hjälpa till så jag blev skit ledsen när han låg där död.

Sen träffades alla i en lokal och då sa alla att de inte var mitt fel o att jag bara försökte ta död på terroristerna och alla var svin stolta över mig förutom jag själv. Sedan gick jag och fija och hämtade Jossie som hade blivit skjuten i höften fast inte djupt eller ngt =D Sen satt vi i en trapp och då kom de fram först en kille som vägrade släppa fram mig, då slog jag honom med knytnäven i ansiktet. Sen kom 2 st till var av en höll fast mig, då brotta ja ner honom på golvet o slog honom as mycket. Sen vakna ja ungefär
Börjar undra om jag har psykiska problem eller bara är väldigt arg inombords. Hm ja de kan man ju undra! Nu ska jag snart iväg och träna.

 

 


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback