-

You never were and you never will be mine

Så var det onsdag. Blir nog en slapp onsdag för min del faktiskt. Riktigt skönt även fast veckan inte direkt har bjudit på så mycket.

I Måndags var jag barnvakt från kvart i ett till fem, men stannade ungefär till sex, sedan träffade jag jossie och vi såg lite på sommaren med Göran. Vet att jag såg den dagen innan men hon ville se den:)
Tisdag bjöd på av en väckning av min bror som sa att vi skulle åka o handla. Shit ja va helt borta när jag pratad med han, konstigt att ja ens kom upp. Träffade även min mor en snabbis.
Idag som sagt blir det att ta de lugnt
Torsdag ska jag vara barnvakt en halv timma vid sex ungefär.
Fredag utgång?
Lördag kanske bio?

Annars får de gärna sluta snöa. Bara en tanke asså.
 

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback