-

Klyftigt

Så ligger jag här på lördagseftermiddagen helt by my self! Mår precis som jag förtjänar med, en lite upp o ner vänd mage som gör mig lite illamående. Men som sagt mår som jag förtjänar. Och va är inte en fylla utan att Martina skadar sig? Råkade knäa en stol igår och fick på köpet ett extra knä. Snyggt jobbat!

Kom hem idag vid tio kanske. Somnade kvar på festen igår som resten av folket förutom Fija som kutade hem utan sin mobil. Tänkte va lite smart och ringa o säga att jag har hennes mobil så jag ringer till den o kommer på att jag har den. Då messar jag hennes syrra och skriver Du kan ju säga till Fija att jag har hennes mobil. Utan att tänka på att skriva vem det är som har hennes mobil. Återigen klyftig tjej ;)

Idag blir det att umgås med kära Jossie tror jag. Får se vad vi gör men är halft ihjäl slagen så skulle inte satsa på fallskärmshoppning eller något sådant!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback