-

Sjätte sinne?

Alla har väl någon gång varit med om något övernaturligt som har hänt och jag har mina minnen av mina men det läskigaste jag varit med om var på mitt jobb. Det finns en stuga utanför hotellet som även har rum som man kan sova i där. Och även oftast jag som får städa. Har inte riktigt trivts i det huset utan alltid känt mig uttittad och som att jag inte är ensam där förutom en gång då jag va helt ensam. Pratade med min moster om det och hon tyckte jag skulle fråga de s.k andarna vad dom vill och hon förklarade att de inte vill mig något illa.

Dum som jag kände mig gjorde jag som hon sa och de va det äckligaste jag varit med om. Ca tio sekunder efter jag frågat blev jag akut illamående och skit yrslig och det försvann inte fören jag gick ut ur huset. Visst att jag alltid trott på att de fanns något men nu är jag nästan säker. Det där gör jag inte om!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback