-

Tell me when you hear my heart stop

Så har onsdagen lidit mot sitt slut. Dagen har gått fort och segt. Har faktiskt orkat ta mig i kragen och damsugit. Sedan träffade jag min mor runt sex och vi drog till ikano och spånade lite på hur vi kunde göra om mitt rum. Kom hem runt tio stel som en frusen fiskpinne.

Imorgon är det torsdag och det betyder bye bye utväxt!. Blir först barnvakt sedan träffa Natta och om jag hinner gå en sväng på stan med Malin. Sen kommer fredagen och de är dags för Mackes födelsedagsfest/inflyttningsfest.. de blir grymt!

Är så jädra trött nu så blir nog lite scrubs sen ringa John blund och besöka drömmarnas värld!
Sitter i en sån konstig sits. Är så jädra orolig just nu och det är
för att jag bryr mig om dig ska du veta!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback