-

Burn baby burn!

Ny vecka och nya tag. Dagen har än sålänge bestått av stormaktstiden inom Historia. Har några sidor kvar på det kapitlet, sen ska jag även göra matte och webbdesign.

För övrigt blev jag lite förbannad när jag hämtat posten med. Fick ett brev där det stod att jag börjat prenumerera på se & hör och en räkning på nästan 400 kr. Jag har ju inte beställt något sådant så när jag skulle maila dem såg jag att andranamnet som stod var Katrin, sen kolla jag hela namnet och såg att de va helt fel namn. Brevbäraren hade lagt brevet i fel fack. Tur det. Ingen lust att bara slänga ut 400 sådär!

Träning hann jag med innan Lunchen med.
25 min Jillian träning (innehåller uppvärmning)
15 min aerobic
10 min lstretch
= ca 280 kalorier.

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback