-

Its like wishing for rain as i stand in the desert!

Fredag redan och kväll! Och var har man gjort idag?
Blev att plugga lite psykologi idag och sen ringde min bror och frågade om jag ville hänga med och käka på ikea! Och de gjorde jag med.

Blev först att handla på maxi, köpte 5 söta strumpor ;) Sedan begav vi oss till Ikea. Tog en köttbulle-tallrik med mos. Supergott, sedan en kaffe på de. Satan så vuxen jag blivit ;)

Hem igen och pluggade lite till. Sen tränade och nu håller jag på och bakar bröd. Shit en riktigt liten hemmafru utan man ;)

Nu blir det att slappa resten av dagen och läsa igenom psykologin en gång till om jag orkar.
Kram!

p.s. imorgon blir en spännande dag!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback