-

Känslor är varken rätt eller fel, de bara är tills de inte är längre

Så var det redan söndagkväll och imorgon kör en ny vecka igång igen!

Blev lite party igår. Först inflyttningsfest hos Sofia och Henke. Var helt okej där. Lite stelt från vissa sidor men men. Sen begav sig jag, steffi, sandra och Fija in till Ågatan. Var väl helt okej det med. Gick dock hem rätt tidigt för jag var uttråkad. Fick dock sällskap då så jag är så nöjd så :)

Vi låg och drog oss ända till klockan fyra idag. Shit jävla latisar! Sen mötte jag upp fija och åt "frukost". Och nu gör jag inte så mycket. Blir att besöka drömvärlden snart. Helt underbart!
You give me mixed messages. Make up your mind and stick with your decision,
and it is to be hoped that neither of us gets hurt.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

tack :) haha men stört! jag har druckit upp min hostmedecin ändå hostar jag som en tok. tror både du och jag får åka till vårdcentralen snart haha usch :P

2010-09-06 @ 11:41:46
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback