-

Släng dig i väggen!

Torsdagen har smygit sig på. Känns som dagarna bara flyger iväg, skulle behöva mer än 24 timmar på ett dygn!
3 stycken prov som kommer upp de två kommande veckorna med. Verkligen uppstressad över dem!
Men idag har jag iaf haft en lektion och även tränat. Har nog aldrig varit så pepp som jag var idag, kändes som jag kunde träna hur länge som helst! Men tog de lite lugnt ändå, har ju fortfarande hosta, men den kan slänga sig i väggen för gick hur bra som helst iaf! Körde dock inte med Jillian Michaels idag eftersom hon går ut lite hårt men kan säga att jag saknar faktiskt hennes träning. Kanske kan göra de imorn.
Nej nu blir det att se klart på greys anatomy avsnittet!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback