-

Getingstick och shopping!

Förstår inte varför jag är så rädd för getingar.
Har inte sett en sen i somras, men ändå drömmer jag om dom.
Drömmer om en geting som drar sig till mig, fyfan.
Så måste springa ifrån den men den hänger ändå efter
och dör inte, eftersom den blev klämd i dörren =S.

Men men, vaknade av klockan vid tio.
Då blev det att gå upp och duscha.
Vid tolv kommer malin och vi ska till stan.
Shoppa lite =D .
Ska köpa min efterlängtade kamera, sen vill jag hitta
skor och väska till nyår =S =D.
Sen ikväll blir de bio.
Och imorn är de fijas fest =D

Men nu ska ja fortsätta =D
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

slår vad om att malin kommer halv ett istället haha nejvars..;) Imorn blir de kul :D

2008-12-26 @ 11:16:01
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback