-

Måndag

Två dagar kvar till julafton =) Längtar tills kalle anka kommer på =D.
Har varit vaken sen nio, då bror kom förbi och lämnade nyckeln
Jag ska vara kattvakt.

Jag har haft tvättstuga sen tio, så ska snart ner igen.
Mellan tvätten så gick jag och solade, skönt
Skulle växla pengar och då bjöd kiosksnubben mig på två små snickers.
Tackar=D

Och redan har min klantiga sida kommit fram.
Skulle skära bröd, och är inte så smidig, Så tänkte:
konstigt att jag aldrig har skärt mig.
Samtidigt slinter jag och hugger kniven på 3 fingrar.
Aj! haha.

Och dröm inatt, jo va tillbaka i mitt gamla stall.
Skulle rida på en som hette jerry, men han var svin tjurig
Så fick byta till julia. Men hann aldrig längre för bror ringde =)
ha en bra dag!
Kraam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback