-

Liseberg

Ska berätta om gårdagen.
Börjades med att gå upp vid klockan 6, duscha och fixa iordning allt.
Vid tio i åtta började jag och Ann-Sofi gå ner mot bussen och jag mötte mina kompisara och sa hej då till Ann-sofi.
Vi gick på och satte och sen började vi rulla.
Vid 12.20 kom vi fram och gick in. Köpte åkband och låste in våra saker.
Sen bar de av mot karusellerna.
Sen åt vi och åkte mer karuseller. Åkte nästan allt förutom den nya "Uppswinget"  usch den ville jag och steffi verkligen inte åka. Så vi tittade på.

Sen när vi skulle åka sista karusellen vilket var topspinn eller vad den hette så var det en stol som gick sönder och man började genast tänka på olyckorna på Liseberg =O.

Sen skulle vi vinna ett gosedjur men gick inte så blev att åka hem utan de =(.
Var hemma vid ett nångång, skapligt trött och somnade på direkten.

En trevlig dag iaf, tack tjejor =) <3

Bilder kommer senare !


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Kul att ni hade kul :D hehe uppswinget är inte så farligt som de ser ut, skithärlig är den att åka :D

2008-07-24 @ 11:51:14
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback