-

Helgen som varit.

Helgen har varit nice faktiskt. Utgång i fredags, vilket egentligen är som alla vanliga utgångar men kul ändå. Vaknade dock upp på lördagen och trodde att mina ögon skulle ploppa ut. Antar att de va efter vinet på förfesten.

På kvällen blev det iaf bowling med Jossie, Alex, Gabbie och Tim. Jag va väldigt bra i början och fick in en strike de första ja gjorde. Men tillslut kom jag näst sist ändå. HAHA. Blev att dra vidare och sätta sig på 55an med Jossie och Alex. Tog en öl o lite nötter där och drog vidare till Plaza där vi mötte Bine, Hanna och Malin. Så satt vi och hade trevligt där. Sen gick jag och jossie med bine hem till henne för o lämna av henne sen gick vi hem till mig. Sen kom även alex och malin men malin drog lika snabbt.
Lite lång natt eftersom en viss person skrek i sömen och en annan snarka. Men mysigt ändå. Jossie åkte till jobbet, då blev de mys med alex :) Sen drog även han tyvärr.



Sen kom jossie förbi igen, vi åt oså :) O idag måste ja städa. Kan inte leva såhär, detta är för stökigt även för mig och då är de riktigt illa ;) haha. Annars har ja lite ont i halsen och i bihålorna idag så blir nog bara att ta de lugnt :)


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback