-

Handelns dag

Ja, idag var det handelns dag. Vi på handelsprogrammet skulle vara i Missionskyrkan och ha olika föreläsningar.
Var ganska segt men lite roligt när Dogge Doggelito kommer =D
Fyfan vilka kommentarer o berättelser han hade!
"Jag förlora oskulden när jag var 14 med min barn.. eh va heter de?, sån som passar barn"
"barnvakt ?"
"Ja, med min barnvakt, hon va typ 17 eller 20"
HAHA ofta!

Sen snacka han om att han skulle impa på en tjej en gång o moona för henne o ramlade o skrapade röva =D haha
o massa, fyfan de va kul iaf!

Annars efter de snodde vi åt oss ca 7 bananer (A) eller iaf jag
Och jag, Sandra o jossie åkte o träna.
Fyfan va seg jag var idag då!

Var hos bror med =)
Underbara brorsdotter har börjat le =D Hon log typ hela tiden!
Brås på faster lilla beebisen!

Men de va nog allt för nu iaf!
Kram kram

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback