-

Tisdag

Ja så var det tisdag =)
Sitter här framför datorn med blött hår och väntar på att klockan ska gå.
Ska möta Jossie på stan, och ska se fall vi hittar något att ha på oss imorgon då det är valborg =)
Ska Åka till steffi och grilla med brudarna, ska bli riktigt mys =)
Sen vet jag inte vart vi tar vägen =) .

Vill även ha en bra mick så man kan spela in lite låtar =D skulle vara grymt roligt !

Inte alls långt kvar i skolan heller, vilket är så himlans skönt.
Och efter detta sommarlov går vi i trean. Det innebär studenten!
Och när man kommer tillbaka då, börjar man att planera 1ornas nollning =D.
Sen är vi ute jätte mycket på praktik ! Gud, sen tar vi studenten!! Wiiiie.

Men ska göra mig  lite iordning nu =D
Kraam

p.s. någon som vet någon bra film ? =D


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: MiNi

Svar: Jag har laddat ner massa gratis penslar (brushes) som ser ut sådär redan från början. Jag har laddat ner dom flesta från www.deviantart.com
Om man vill göra egna kan man använda sig av Illustrator.

2008-04-29 @ 16:55:55
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: Saja

En bra film är Coldmountain! Handlar om krig och sånt.

2008-04-29 @ 19:30:08
URL: http://k0k0s.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback