-

Tisdag

Kan ju började med att berätta att jag drömde en så äcklig dröm.
Jag och brudarna skulle fira valborg hos Chris, och mitt emot hade Danne fest.
Så försvann alla och jag, jossie och Fija stod o tittade ut då vi fick se en tornado i stan ( ja vi såg från lambohov till stan)
Den rörde sig snabbt mot oss, och åkte in i huset där ja bodde och min katt fortfarande är. Och hela byggnaden blev svart, men lägenhetshuset hade klarat sig, men tornadon åkte fort mot oss och den åkte även förbi oss, och chris hus skakade som fan. Vi trodde alla hade dött , men sen kom Bine och Malin förbi. så de slutade ju bra =)
Fick min katt också!


Men kan väl vara lugn, vi i sverige har ju inte haft några kraftigare tornados, bara tromber.
Men så mycket som vädret förändras skulle det inte förvåna mig om vi en dag ser en tornado här i sverige =S
Vad tror ni ?

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Chris

haha fan vilken sjuk dröm men tur att vi klara oss :D

2008-07-01 @ 12:37:07
Postat av: Josefine

haha du o dina drömmar , dom blir bara väre o värre ;O



joo jag tror med att de kommer dyka upp en tornado här i sverige snart ,

2008-07-01 @ 14:15:08
URL: http://jossiie.webblogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback