-

Fredag imorgon

Fast fortfarande torsdag =D.
Hade inte Näthandel idag för Göran var hemma och vårdade sjukt barn =D.
Fick reda på med att vår svenska vikarie ska sluta med och vi får tillbaka den gamla =/.
Suuck.

När jag kom idag skrev jag lite på svenskan, ska fortsätta imorgon känner jag.
Måste även läsa lite engelska bok idag med.
Annars så sov jag en timma med och glott på tv =D.
Och hörrni det är bara 4 dagar kvar nu tills 18 års dagen =D

Skönt har bara en lektion på min födelsedag och dagen efter är jag ledig =D.

Imorn så kommer jossie, då ska hon vara snäll och färga min utväxt (A).
Håret blir så tråkigt med utväxt.
Och idag blir Sandra brunett med. Ska bli roligt o se=D

Kraam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback