-

Onsdag

Martina gick inte till skolan idag heller, hon hade ont när hon vaknade vid fyra så.
Men nu känns det faktiskt bättre. Så hon kan nog gå till skolan imorn hoppas hon på =).
Hon är ju fortfarande genomförkyld.  Och vet inte varför jag skriver i "hon-form". Något slog till i hjärnan så jag blev lite sjukare än vad jag är =D.

Haha och min dröm så drömde jag att jag blev getingstucken i huvudet. De va inte så skönt, men den bra nyheten är att jag inte är allergisk =D. Drömde igår också att jag blev getingstucken fast i benet, 3 stick.
Vadå är jag rädd för getingar eller vad ? ;)

Idag skulle jordens undergång va med. Inget har hänt än sålänge, hoppas de inte gör de heller.

Annars blir det att plugga lite idag, bad sandra ta hem lite böcker till mig.

Hade bra =)

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback