-

En lång dröm ca 3 timmar!

Så vaknade man nyss, lite arg på mig själv faktiskt
för att jag sov så länge! Men beror nog på drömmen jag drömde idag, som va ganska låång!

Började med att jag och jossie var på ikano o tittade,
sen träffa vi adam och sebbe. De blev slagsmål mellan mig
och en psyk tjej, som jag slängde ut från toan. Då gick hon o skar sig
och sa att de va jag som hade gjort de på henne. Sen träffa vi min pappa
som ville ta oss med ut på camping,
Så vi hängde med men kom sent för sjön hade stängt.
Så plockade svamp ist. Fast vi gick ner till sjön ändå.
Då blev vi utdragna av nån långt ut till sjöss, en bro kommer jag ihåg
Och de va fajt mellan vampyrer och as många av mina kompisar hade
nästan dött och blivit vampyrer, så dom försökte skydda mig och få bort mig.
Redan hade fija och jossie blivit vampyr, även sebbe och adam.
Sen gick jag ett långt spjut genom mig och då blir jag biten för att jag inte ska
dö, men då vaknar jag =P.

De var en härlig dröm faktiskt.
Hände lite mer men orkar inte säga =D

Idag blir det väl slapp =).
Så ska äta frukost nu.
Kraam


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

du och dina drömmar mask :D

2009-01-20 @ 17:32:49

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback