-

Träning och läxor

Så har denna dag gått, det är bara fredag kvar så får man njuta av lite lediga dagar. Iaf 2.
När jag kom hem från skolan slappade jag vid datan, sen pluggade lite.
sen sov jag en kvart och efter de tränade jag samtidigt som jag tittade på one tree hill.

Nu är jag bara så himlans trött att jag vill gå och sova!

Förövrigt så måste jag gå på killjakt.
Känner att jag har kommit till det stadiet i livet där jag vill ha en kille
som uppskattar en, tycker om en för den man är och någon man kan
krama och gosa in sig i!

Så ge mig =D

Imorn äre fredag, ingen sovmorgon för mig,
blir att gå till bror kvart över sju och åka och handla.
Vuxenlivet alltså =D haha
Kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

jag följer med på den där killjakten ! :P haha

2009-01-08 @ 23:53:30
URL: http://bunnee.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback