-

Suck

Så var lördagen slut. Som sagt gårdagen spenderades först hos Benjamin. Vid tjugo i tolv eller något åkte vi in mot stan men jag är så smart och glömde legget hemma. Så jag och jossie sprang hem till mig och hämtade de. Sen blev de vidare till Platå. Helt okej va de väl. De va två killar som inte va så diskreta när dom pekade på mig hela tiden, men tillsist kom ena fram och berättade hur lik ja va hans kompis lilla syster :S haha.

Kom hem och jossie tyckte de va kul att jag inte hittade min nässpray, fick spendera natten med öppen mun. Vaknade upp idag, bara jag och jossie här. Längesen de bara var vi två. Kände hur konstigt jag mådde och förstod genast att jag har nog gått och blivit sjuker. Suck. Ligger här i sängen nu med ont i bihålorna, tung i huvudet och täpt. Förklarar dagen med denna sång.

Temperaturen är hög uti kroppen
närmare 40 än 37 komma fem.
Så ska det vara när ångan är oppe
och så är fallet uti detta nu

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback