-

Tisdag!

Idag känner jag att jag har varit duktig faktiskt. Gick upp vid halv elva och åt frukost. Ringde sedan Maxi eftersom dom hade ute en annons om jobb för ett tag sen, men tyvärr var redan tjänsten tillsatt. Sen har jag även hunnit med att träna idag, gick faktiskt bra! Eller vissa övningar fick jag skippa pga tån men annars (Y).

Pappa kommer hit om en stund. Ska fixa datorerna. Ska även fråga om han kan hjälpa mig fixa handfatet, ganska mkt stopp i de och skulle vara skönt att kunna tvätta ansiktet utan att halva handfatet blir fullt med vatten. Men nu blire att sjunga lite. Tack o hej !

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

nej den ser ut som vanligt på min dator i alla fall :) weird..

2009-11-04 @ 05:53:52
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback