-

Plus 60år!

Så var det fredag, guuud så underbart. Gick upp 20 över sex idag och jag säger bara fyfan vilken träningsvärk jag har! I skolan lär de väl tro att jag antingen bajsat på mig eller att jag är en 80åring utklädd till 20. Haha.

Men lyckades ta mig igenom 2 träningspass med Jillian idag så jag är nöjd! Försökt plugga lite matte med, men ett nytt svårt kapitel och i mina ögon står det bara bla bla bla.
Annars ett till vg på webbdesignen. Toppen!

Har även gjort en ny design. Vad tycks? Hösten närmar ju sig och dags att få in lite höstfärger ;)
Och något annat kul som händer. Blir förhoppningsvis faster igen nästa vecka! Woho.

Nu blir det att njuta av helgen!
Kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Jessica

Shreden är väldigt kul men jag känner igen det där, haha, tappade också intresset efter ett litet tag men ska ta upp det senare igen :P Lycka till! KRAM

2010-08-28 @ 12:28:05
URL: http://smalajessica.wordpress.com

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback