-

I didn't mean for this to go as far as it did

Tjena mors! Vinter fortfarande och jag gillar det inte. Jossie kom förbi imorse och tydligen hade jag varit väldigt snabb med att säga att jag drömt något hemskt men ingen av oss kommer ihåg va de va jag drömde. Men om jag känner mig själv rätt så måste de väl varit nån som blev sprängd i luften eller något liknande.
Annars har inte dagen bjudit på något speciellt direkt. Damsög lite sen har jag varit tvserie nörd hela dagen. Helt wonderful!

Gårdagen skulle bjudit på lite träning men min andra hälft Josefine va tvungen och jobba vilket betydde att vi inte hade tid för de.
Imorgon är det fredag och den kommer spenderas på gymmet först sen hem och vänta på att jossie ska sluta jobba. Sen ska ja fan äta popcorn :D Nu blire ännu lite mer serier, scrubs rättare sagt :)
Kram

Well I didn't mean for this to go as far as it did..
And I didn't mean to get so close and share what we did

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback