-

I love you

Nu har mörkret dragit in igen och det gör tillvaron lite läskigare ;)
Dagen har varit lugn och väldigt skön faktiskt. Har sett på massa Oc avsnitt. Fått mess av min bror som är framme i Spanien med sin familj. Gud så skönt. Va även förbi hos dom och tittade till katterna och körde lite wii. Och nu är man hemma och glor lite på tv och funderar på att sätta på lite oc.

Lite klockrent i serien när Marissa säger till Ryan: I love you och det blir en pinsam tystnad därav att Ryan sedan svara thank you. hahah

Imorgon är det tisdag, som bjuder på att jag ska förbi arbetsförmedlingen och få min pengalapp påskriven. Sedan till carendo och ha möte. Sedan förbi nån affär och fylla på kylen lite. Shit måste leva fattigt denna månad pga jag köpte gymkortet. Vatten o bröd :P

Nu blire mer oc :)
Kram

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback