-

hm.. torsdag?

Så var de torsdag tror ja :D Dagen började tidigt för min del. Upp kvart i nio och göra sig någolunda fin för att vistas på en annan plats än hemma. Gick bort mot modefrisöererna där Natta tränade sin uppsättning på mig. Tror provet på onsdag kommer gå galant. Kom därifrån vid ungefär kvart i tolv och blev att skynda sig hem till bror för att sitta barnvakt åt Meja. Fick även lite käk där, sitter aldrig fel. Möttes iaf av en glad Meja som gillade att dela med sig av sina pussar. Hon pussa t.o.m min klocka. Inte dåligt alltså.

Kom hem vid ett och fick äntligen duscha ur all hårspray. Även fast nog lite är kvar nu ändå. Runt tre dök iaf alex upp och gjorde rummet lite varmare. Tackar jag inte nej till när jag annars har minusgrader. Sen myste vi tills han gick vid sex och sen dess har jag fått kommit på egna uppfinningar för att hålla mig varm.

Min senaste är duntäcket upp till tuttarna, sen filten över armarna och tangentbordet. Perfekt är ju skit varm nu.

Imorgon blir de party. Länge sen nu. Eller ah krogen iaf.

Bild från i sommras från kolmården
[Bild+065.jpg]
Förövrigt en snygg bild från 2008

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Emma

Härligt:)

2010-01-08 @ 22:41:26
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback