-

I'm spending all of these years, Putting my heart back together

Så var de snart två timmar sen till övergången av torsdag. Den kommer bjuda på städning och träning. Får se hur det går!

Onsdagen var bra förutom de jävla snöovädret som dragit in. Man hinner knappt gå utanför dörren innan man är täckt av snö och ser ut som en levande snögubbe. Dagen började iaf med att jag hämtade ut ett paket från Priso. Woho mitt beställda smink hade kommit och jag är super nöjd! Blir att beställa mer därifrån när jag har pengar till det.

Mötte sedan upp kära josefine utanför H&M. Jag skulle kolla på träningsskor eftersom mina gamla har ja tydligen vuxit ur eller rättare sagt krympt ur. Dom är 2 storlekar förstora. Vilket ja hade förr :O haha. Jossie skulle titta på träningskläder men slutade med att jag med köpte ett träningslinne som kommer invigas idag/imorn. Sedan tog vi bussen mot friskis (jag vet ganska lat men de va faktiskt snöstorm) och köpte vårat gymkort. Kom hem runt åtta. Bra tidsfördriv måste jag säga.

Annars så skottar dom utanför. Rummet skakar. Gillas!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Gustav

Du var fin ikväll, men då lämnade din tjejkompis själv på krogen..

2010-01-30 @ 01:25:30
Postat av: Martina

Tack, fast de sista föstod ja inte ?

2010-02-01 @ 02:12:29
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback