-

Sanning och konsekvens

Så hade veckan lidit mot sitt slut och den har nog varit ganska bekymmersam för mig. Eller vi antar de eftersom jag spänner käken och gnislar tänderna. Lite jobbigt faktiskt.

Fredagen bjöd iaf på att jag gick upp kvart i sju. Och vid tjugo över åtta gick jag emot carendo på info möte. Tråkigt som tusan ska dit på tisdag med. Sen bjöd de på att gå hem o vila lite och sedan börja fixa sig för kvällens aktivitet. O alla som läser bloggen vet vad Martina gör på en fredag kväll.
Hade förfest här med ganska mycket folk, eller iaf typ 15 st :P Och vid elva drog vi in till krogen. Va en kul kväll och slutade väl runt halv fem för min del.

Vaknade upp tidigt och hade en riktigt dålig bakis humor idag. Tycker synd om jossie, hanay, hans kompis o fija :D haha Jossie drog o jobba o när hon kom tillbaka blev de pizza. Sen satte den dåliga humorn in igen. Hanay sa att jag skulle lukta på min gamla maskara o då råka han måla på mig o de blev tillslut till en hitler muschtas.


Dom drog vid halv tio sen har jag o jossie gjort lite mat och kollat på film.
Imorgon blire träning, förbättra på träningsvärken ja redan har (Y)








♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Gustav

Hehe dina tjejkompisar såg galet uttråkade ut när du stod och hånglade med din kille på krogen :P

2010-01-31 @ 22:02:51
Postat av: Martina

Jag har ingen kille :P

2010-02-01 @ 02:11:27
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback