-

Söndag

Så var de söndag igen. Känns nästan jämt som det är söndag. Helgen har varit bra.
I fredags bjöds de på förfest hos Benjamin som hade fyllt år sen vidare in mot krogen. De som hände där va att Hanay drog undan stolen för mig så ja hamna på golvet vilket resulterar med att jag har ganska ont i rumpan. Haha. Mer som hände. Träffa en full robin haha. Tjafsade med Ponta. Men kvällen va bra.
Somnade ganska sent den kvällen men vaknade tidigt av att Jossie skulle jobba. Så hon o Hanay drog runt kvart i tolv eller ngt.

På kvällen blev det bio med Jossie. Såg avatar. Väldigt bra film faktiskt. Kändes inte som den va 2 timmar o 40 min :D Den var iaf värd pengarna. Vi kom hem vid tolv och båda mådde illa haha toppen.

Idag blire inte så mycket. Ska fråga Jossie sen fall hon vill hänga med på en promenad, om jag kan gå vill säga. Vet inte om ja klämt en sena i foten igen men när ja böjer upp foten hugger de till i fotleden :/

De va nog allt för mig iaf.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Angelica

sv: tack för din röst :)

2010-01-26 @ 16:57:12
URL: http://brunettbloggen.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback