-

Torsdag

Så var det torsdag. Shit veckan har gått så fort, blev chockad när jag fick höra att de va torsdag.
Veckan har varit underhållande.

Måndagen blev som planerad, massa skit jobb ;).
Tisdagen åkte jag till alex o såg film osv.
Onsdagen blev det att gå upp tidigt för att gå mot ljunkan. Va hårmodell åt natta och de gick jättebra. Sen mötte jag jossie på stan. Eller fick vänta as länge pga de förbannade tågen. Sen gick vi hem hit o färgade min utväxt.
Idag har jag varit hos frissan och klippt mig. Väldigt behövligt må jag säga. Sen har jag mest slappat. Plågat grannen med min sångröst med så :D

Imorgon blir det faktiskt inte att gå ut. Passar på att vila lite nu när min andra hälft jossie "josef" åkerström är bortrest.

Bra låt (A)

Kändes inget bra. Blev bra, nu känns de inget bra igen =/

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Nevelia

Nästan allt erik sjunger är bra! :)

2010-01-23 @ 16:47:17
URL: http://nevelia.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback