-

Kossa muu

Drömde en sjuk dröm inatt, men det är jag iofs van vid. Drömde att de va fullt med svarta och vita kossor utanför mig som hade rymt från sitt hem. Men jag kunde inte gå ut eftersom de fanns en tjur som började jaga mig då. Jaha vad ska de betyda lixom? Ja håller på att bli riktigt mongo istället för halv mongo ? ;)

Har kommit på två saker,
Sak 1: jag är riktigt dålig på och det är att diska. Nått av porslinen glider alltid ur min hand och något går fasen alltid sönder. Ska ja fortsätta så här blir det nog billigare att anställa en diskare åt mig.
Sak 2: Att fjärilar är ganska läskiga. Visst de är fina med sina olika färger på vingarna, men har någon killat in fejjat på dom? Tror inte de är så söta i förstoring. Och jag är inte stort fan av småkryp.


Och nu tycker jag att de får komma in lite kärlek i mitt liv igen! Tack =)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

du kan få kärlek av mig :D kan plocka lite maskroser åt dig? ;)

2010-06-14 @ 16:30:18
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback