-

10.28

Dagen har inte varit så lång än men har varit med om några roliga kommentarer.

Sandra har satt fast löshår och jag märkte de, men tydligen ingen annan.
Jossie: har ni lika dana skor ?
lägger märke till att vi har lika dana skor men inte håret.
Emma: Har du klippt dig ?
haha men ja absolut, till längre hår.

Har även lärt mig något nytt.
Sandra ville först gå floristlinje men det låg i norrköping och då ville hon inte.
Gud vad man kan lära sig saker om en person man redan känt i 13 år =D.

- Gud va gamla vi låter när du skriver sådär, vi låter som 40, sa sandra.
Även att jag är knäpp, men tror att det beror på att jag är lite hungri. Man blev ju lite undernärig då =).

Kram


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: maskmor

va inte elak :D

2008-04-21 @ 17:22:30

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback