-

Måndag igen

Så sitter man här, ca 10 min innan man ska bege sig mot rececentrum.
Och jag kom på en sak. Läste i aftonbladet för ett tag sen om en pojke som bara gick i tvåan som redan var skoltrött. Han skrev till Reinfeldt och bad honom göra så man bara gick i skolan varannan dag.
Det kanske är lite lite att gå i skolan ca 3 dagar, men om man skulle lägga till så att man var ledig hela fredagen också så kanske stressen inom skolan kan minska. Jag vet många personer som lider av just stress av skolan. En dag till ledigt kanske skulle vara en liten hjälp på traven ?

Annars verkar det bli fint väder idag med.
Onsdag blir det nog grillning med siss. Gud vad mysigt det kommer bli.
Nä nu har jag inte varit med om så mycket mer under den senaste natten =)
hade bra

Kram kram.

Vill du ha mer personer på din blogg,
bli då medlem här.
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Martiiinaah

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Josefine

Har bett mamma fixa engångs grill :D gaah grilla är så jävla sugen på de :)

2008-04-21 @ 16:41:36
URL: http://jossiie.webblogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback