-

Hej hej.

Nu är man hemma och har varit ett tag.
Har diskat, gjort mat och har haft lite tjafs med min mobil som inte vill som jag vill.

Praktiken gick fort idag, alla är suuuper trevliga
förutom praktikanterna. Eller de har inte gjort ngt mot mig men mot andra personalen.
De sa att dom va snobbiga oså =S.
Då sa ja till dom lite fjäsk att inte jag tyckte de eftersom ni bara har behandlat mig bra.
Då sa dom jo, men de är lättare att prata me nån som tar för sig och verkar vilja lära sig.
WIIE, jag tar för mig =D haha .

Sen fick jag ta lite skit som dom annars skulle slänga,
blev en sminkväska, en spegel och vattenflaska.
Bara 5 dagar kvar nu på praktiken =O.
Men tror dom är nöjda med mig =).

Nu blire mat =D
Kraam


Spegeln och sminkväskan

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback