-

kväller

Snart är det dags för gossipgirl så de blir mys.
Men sprang bort o solade en snabbis på ett ställe nära mig.
Ganska kassa solarium, får ta lite längre tid nästa gång =)

Jossie har åkt hem nu med =( tråk.

Imorn blire tvätta, prata och sola =D.
Vill bli brun =D.

aja nu blire slappa =D
Kraam

Förresten drömde jag att jag o jossie åkte till turkiet för 40 kr.
När vi kom dit blev vi först jagade av 3 getingar.
Sen blev de svin kallt. Så försvann jossie.
Och jag ställde mig o ropade på henne, då svarar hon från
en båt som ligger aslångt ute i killkläder och dyker i. Efter henne
dyker 2 killar i 10års ålder i och de har hennes kläder på sig.
Psyk javiisst =D

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback