-

Lördag

Tror jag iaf, haha ingen koll på dagar längre o va har de gått 1 dag på lovet =D.
Känner mig lite bättre, fast vet inte fall de e pga nässprayen jag tog imorse =S.

Men iaf, igår blev de bara o ta de lugnt.
Kanske lika bra eftersom då skulle jag verkligen inte må bättre idag.
20 December idag med, det betyder att de är 4 dagar till julafton
och 2 dagar tills jag ska prata på trampolin med pappa,
hur jag känner o allt.
Usch!

Idag får jag se vad som händer.
Men nu ska jag göra något annat =)
Kraam!

O förresten inatt drömde jag att min bror och Ann-sofi hade svårt o få barn
Så vi tog ett ägg från henne och en spermie från honom och la in i mig.
Så jag gick o bar på deras barn som visade sig bli tvillingar.
Haha kände ingen smärta när jag skulle föda, eller jo värkarna kändes.
Sen när jag skulle föda kändes de som ett jävla tryck och som något ville ut =D
hahaha!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Mickis

Haha drömmar är väl allt roliga ibland?;P

2008-12-21 @ 21:05:25
URL: http://mickispickis.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback