-

Måndag

Så var de måndag,
inte hunnit gjort så mycket än och ska nog inte göra så mycket.
Har hunnit diska och fått min klänning och testat den =).
Ska snart iväg och sola sen köpa mjölk måste jag med göra, om jag inte gör de imorgon =).
Hunnit drömma äcklig dröm har jag gjort med.
Vi va nånstans och så kom jag emot en kille som började bli helt galen så han sprang efter mig och skulle
stoppa ngt konstigt gift i min mun.
Men nån hjälpte mig och fick han ur vägen men de visade sig att han hade ganska många på sin sida
så då skulle dom döda mig och jossie.
Fick ganska många sprutor i sig men de hann aldrig spruta in giftet.
Jag fick ett sprut i mig och började känna mig groggy, och sa till jossie att jag inte ville dö, då tog hon bort
nålen och låssades spruta in giftet. Sen messa jag min bror och tillslut kom polisen och jag behövde inte dö =D

Äcklig dröm vare iaf!
Men nu ska ja nog gå o sola =D
Kraam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback