-

Morn Morn!

Sovit gott japp =)
Men hade en sån verklighetsdröm alltså!
Drömde att jag fick barn och flickan blev så lik mig o en killkompis till mig.
Sen åkte vi fram lite i tiden så hon blev lite större, och jag blev gravid igen.
Och var i 3e månaden och räknade ut när jag skulle föda och att jag skulle hinna ta studenten.

Usch den drömmen var läskig =O haha.
Nu blire frukost och göra mig iordning!
Kraam


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: L O O

Godmorgon! vad ska du hitta på idag då?

2008-12-03 @ 08:24:31
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Almira

Såna drömmar är läskiga.. Jag drömde för någon dag sen att jag förlovade mig med en kille jag inte kände nere i Bosnien, där jag kommer ifrån. Det blev ett stort problem för vi visste inte vilket finger vi skulle ringen på, här i Sverige är det det vänstra ringfingret och i Bosnien det högra :-P

2008-12-03 @ 13:06:18
URL: http://metrobloggen.se/bulletproof

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback