-

God morgon.

Nu är klockan 10.25, tror inte jag varit uppe såhär "tidigt" på hela lovet. Suck bara 1 dag kvar nuu.

Väntar på att klockan ska bli elva, ska åka o titta på målarfärg då =), Sen blir de o fixa rummet.
Hoppas det blir bra!!.

Vaknade med förskräckligt ont i halsen med =S. Bara jag inte håller på att bli sjuuuk =(.
Jossie ligger o sover, de kan hon gott göra =). Ska gå ner o diska tänkte jag, va lite duktigt + så ja inte stör henne mer med dom knapprande tangenterna =P. Lilla siss dååå.

Idag blire kanske åtvid, beror på för min del, har ju as ont i halsen nu + kommer va svin trött,
men skulle vara roligt. Fast iofs skönt att vakna upp sista natten i sin egen säng, men man vill ju göra lite sista dagen man kan, Lite för och lite emot. Får se hur de blir.

Hoppas ni får en bra dag =)
Kram kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Prinsessa På Vift

Hahah på måndag e det första dagen på mitt sportlov *stolt*

2008-02-23 @ 13:43:59
URL: http://Prinsessansspace.blogg.se
Postat av: Josefine

Inte bli sjuuuk :(:( skulle av jätte kul & åka till åtvid , :D

2008-02-23 @ 14:05:23

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback