-

God Morgon!

Så var de ju söndag, var ju tvungen att komma till den här dagen förr eller senare.
Måste fortsätta läsa en bok som ska vara utläst till imorgon, usch usch.
Man får bita ihop med 4 veckor i skolan, sen lov igen =D.

Drömde något jätte sjukt inatt. Praoade i en gammeldags by, så hade ja massa sysslor o göra. Sen hon som ägde gården var min kusin, hon hade en jätte hög och fin häst. Så fick jag rida den, fast jag sket i svenska-lektionen vi skulle ha igentligen. Så red jag på den hela tiden =S , sen en annan dröm va massa att insekter anföll, uuuusch hade fullt av dom i håret, på kläderna o överallt =O.

aja,
vet inte mer vad jag ska skriva just nu.
Pappi kom hem ska se va han gör !
Kram kram

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback