-

Lördag

Gårdagen blev mest slappande.
Hade sebbes kompis på mat och efterrätt =)
Sen när dom gick ut såg jag och Ann-Sofi på Den bästa sommaren. Mycket bra film.
Sen gjorde vi inte så mycket mer.

Idag vaknade jag vid kvart över nio och kunde inte somna om =O så gick upp, åt frukost, sen åkte vi en sväng till Ikano.
Och nu har vi precis kommit hem igen.
Blir även och färga utväxten idag tror jag faktiskt =D

Blir nog att stanna här hela helgen med.
De fråga om jag inte ville göra de, eftersom snart flyttar jag ut =).

Sen på Onsdag blir de Liseberg, as kul ska vi ha tjejer =)

hade bra !

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: TilliT

Hej vi på tidningen TilliT söker skrivintresserade runt om i sverige/världen... som vill leverera positiva nyheter och synas i media.





TilliT är sveriges enda gratistidning med bara positiva nyheter







TilliT kommer ut i november, med ett nummer som handlar om att förverkliga sina drömmar, i minst 25.000 ex.



Vi söker medarbetare

Maila: [email protected]



Kolla gärna in [LINK=www.tillit.info]www.tillit.info[/LINK]

2008-08-17 @ 21:58:37

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback