-

Söndag

Japp, igår tog man de bara lugnt, skulle upp tidigt oså så orkade inte dra ut.
Skulle även bli så sent att komma dit, för vid halv sju satt jag fortfarande med färg i håret.
Men hoppas ni hade kul ute sen Fija och Jossie =) <3

Var här hemma som sagt och färgade håret eller rättare sagt utväxten, sen såg jag och Ann-Sofi
på Narnia. Bra film ju, hade inte sett den innan =).
Sen var jag svin trött med, men satt vid datorn och gick och la mig ganska skapligt.
Sen gick jag upp vid åtta eller något.
Snart kommer Ann-Sofis pappa.

Annars blir de inte så mycket idag =) .

Vad ska ni göra idag ? =)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-20 @ 09:50:19
URL: http://wlisa.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback