-

Onsdag

Okej var på bio igår, och folket kanske undrar hur filmen var.

Så att säga, den var helt okej, handlar om att eller de börjar i storstäder,  folk som tar livet av sig, ingen film för folk som tar åt sig, för man får se när de hoppar från tak, skjuter sig själva, kör över sig själv med gräsklipparen.
Men iaf, tänker inte avslöja för mycket. Men det är då självklart att en grupp, bestående av en man, kvinna och ett barn ska ta reda på vad det är som händer.
Så får man följa det.
Man får reda på vad som händer men aldrig riktigt  varför så bra.
Så av mig får den faktist bara
M M ½
två och en halv. pga slutet är dåligt, det drar ner den.


Idag är det onsdag, och jag ska ringa och säga till Anita att jag hittat en lägenhet, och även kanske upp till ett fråd
där förhoppningsvis en del av sebbes gamla saker står, tex. hans matbord och sådat till min lägenhet.

hade en förjävlig dröm med !

men men hoppas ni har en bra dag idag =)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Sparade mig ett biobesök :)

2008-06-18 @ 11:10:21
URL: http://jessiejess.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback