-

Fredag

Är det idag då.

Valborg blev lyckad för första gången =) Lovar blir glad!
Började med att vi åkte till Steffi och grillade, huuur mysigt som helst!
Godaste köttet grilla vi med =).
Stannade där till runt nio då vi skulle dra in till stan,
men jag, Jossie o fija drog till Fridell ist och vi va där till tjugo över elva =)
Då vi fick skjuts av Hacke till Lambohov, och där va vi ungefär till tre/halv fyra sen åkte vi hem till mig =)
Niiice valborg var det faktiskt!
För en gångsskull blev den lyckad!

Igår åkte jag o Jossie ut till henne och var där, men vi blev bjudna till Tobbe
och åkte dit, softade lite osv =)
Mycket trevligt!
Och idag hag jag och jossie ätit godaste frukosten =),
Ska väl bara slappa idag tror jag =)

Men det var allt !


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

tackk

2008-05-02 @ 22:54:51
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se
Postat av: Anonym

tack gumman

2008-05-02 @ 22:55:18
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback