-

God Morgon

Nu har vi käkat frukost för ett tag sen, sedan somnade jag och Jossie om.
Vaknade av att hon städade, för de ska nämligen få gäster, iofs har de kommit redan =D.

Drömde en konstig dröm att vi var på en fest, med värsta mysteriumet, sen när vi skulle gå hem blev vi jagade av en tiger =S haha . Lite panik dröm, hatar då att bli jagad.

Nu håller jossie på att dansa omkring haha =D.

Idag blire fest slappa typ =).
Får se hur det blir =).

Imorgon måste jag plugga, sen efter de ALDRIG MER PLUGG, eller jo måste göra samhäll, sen fan inget mer plugg på 2 månader =D skööönt!

Men de va nog allt för nu =)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sabine

Låter som min dröm, jag drömde att vi var på en fest i vikingstad, du jag jossie och steffi o några och att vi vart jagade av en tiger också haha, och sen helt plötsligt satt vi på ikeas toaletter och drack sprit... ;P

2008-05-24 @ 16:50:52
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback