-

Måndag

Och dags för skola igen =).
Hade dans först, men efter uppvärmning och dans på diagonalen satte jag mig ner, blev lite illamående osv.
Sen hade vi håltimma, då käkade jag o sandra kebab =D var av denna gång jag njöt =D
Sen hade vi Lars, lovar han gillar oss =D
Och sen idrott, då jag o sandra sprang 5 ½ varv runt planen sen jääävlar vart de rugby =D haha
Älskar den sporten asså =D Jag och Sandra var ganska på G då=D.

Fick även reda på att nästa vecka är det sista idrottslektionen. Loooovar ännu gladare, hej då idrott på Ljunkan, aldrig mer ! !
Sen att det går bort en dag för studieresan så bara 27 dagar kvar nu =D
Soooommarlooov =D

Fast har ganska mycket kvar att göra tyvärr =/ Men ändå!.

Imorn är det vanlig dag, sen träning ?
Yes, veckan är igång igen!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Caroline

Fin blogg

2008-05-05 @ 15:29:08
URL: http://fancypaants.blogg.se
Postat av: sandra

jaa dumma dig :P va faktiskt jätteledsen när ja vaknade o har tänkt om de kanske va på rikitgt ändå hela dagen haha:P :(

2008-05-05 @ 15:31:44
URL: http://sandraaR.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback