-

Måndag

Haha jag måste bara berätta en dröm jag hade inatt för den kändes så verklig =p.
Drömde att jag blev gravid, med vem vet jag inte, men hade kompisar som sa att de kunde vara pappan om jag ville =P.
Den ända grejen med att den inte va så verklig var att jag blev i 9onde månaden ganska snabbt och det var dags att föda.
Fyfan va ont de gjorde, sprang överallt för att åka till sjukhuset, rätt över stan och skrek för de gjorde så ont. Kände verkligen smärtan =O, träffade då även min gamla uppehållsrums ledare som sa att ja va gravid =P.
Sen kom ja upp till sjukhuset, rena släkt träffen fan, men efter mycket skrik kom bäbisen, självklart en tjej som vi har en tendens att få i vår släkt =P. Men hon kunde redan krypa, sen rev hon mig i ansiktet.

Snacka om att de kändes sjukt o vakna sen, undrade va ja gjorde hemma o inte på sjukan =P haha.

Fast vaknade av att ja trodde nån gjorde inbrott, fyfan va rädd ja va, gick ner och såg att de va ju bara stångåstaden som stod o skrapade min dörr HAHA, den är ren nu =D.

va nog allt, ska sola med jossie idag,
Och har laddat hem massa One tree hill avsnitt, vill ni veta vad som kommer hända fråga ;) haha

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback