-

Onsdag

Så var onsdagen förbi =)
Så stressad som jag varit hela denna vecka tror jag att jag aldrig varit =O.
Började kvart över åtta med samhäll, såg på film och jag somnade, var så himla trött =)
Sen hade vi ESV där jag och sandra redovisade om rock sen gjorde vårat mästerverk att ställa ut på morderna museet =) Blev lite blixtar =).
Sen hade vi svennis, börja med läxförhör uuusch, sen gjorde ett anbud som skrivarna inte ville skriva ut, eftersom dom hatar mig och sandra =) men när vi loggar in på någon annans då funkar de =S.

Hade därefter mentortid, fick reda på att typ nästa lördag ska vi upp vid tio och stå och representera Ljunkan på stan =S suuuuck. Obligatoriskt med =S.

Annars imorn har vi redovisning hela dagen haha, ofta.
Och även första sovmorgonen =D skööönt

Ska hem till Bror idag med =),
Saknar er alla 4 =D.

det var allt =D

image56

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: J U J U

Vilken snygg blogg du har tjejen!
Så jobbigt med redovisningar...

2008-05-07 @ 21:28:36
URL: http://shesmiles.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback