-

Onsdag

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev.
Har inte haft tillgång till dator eftersom jag inte bor hemma just nu.
Vad har veckan bestått av, hm måndags åkte vi till Kosta Boda och tittade lite på glasblåsning och fick lite fakta.
Helt okej faktiskt. Gick upp fem då så man var lite seg!

Tisdagen bjöd på först ett möte med soc om egen lägenhet.
Sen hade jag lektioner som vanligt, svennis, praktisk marknadsföring som tog slut och även småföretagande som också tog slut =) Märks som sagt att sommarlovet är nära =D.
Idag har vi haft samhäll, såg klart på en film vi började på igår, och sen håltimma och sen svennis, där vi lämnade in häftet.
Imorn är vi lediga =D men ska då till frissan wiiie!
Och fredag blir det bara svenska o få reda på betygen sen byyye svenska för denna termin =D.

Grattis till min lilla brorsdotter Meja som blir hela 3 månader idag =D. <3

Just nu var det nog inget mera =D
Hade bra!!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback