-

Dåliga köp

Idag efter skolan så gick jag och jossie och handlade.
Skaffade då en vitlökspress och matlådor.
Dåligaste köpet jag gjort på länge. Jag skulle pressa vitlök till köttfärsåsen, o den gick sönder =S.
Sen matlåderna va förstora typ för locken, så gick inte stänga =S.

Men köpte även en bestiklåda =D de va bra köp,
även lite mat då =D vilket med va bra köp.

Fick ut engelska proven idag, fick 49,5. ATTANS! 50p var ju VG.
aja.

Nu ska ja snart krya i säng, har ju APU imorgon, första dagen o allt =D skrajj som satan!

Lite dampbilder =D


Har jag the grudge mun eller ?



♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Susanna

Hejsan, allt bra? :)

2008-11-04 @ 11:36:41
URL: http://susanna1987.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback